zveřejněno 1. 8. 2017
Směrnice k poskytování informací dle zákona č. 106 / 1999 Sb.
Zřizovací listina
1. NÁZEV
Základní škola, Česká Lípa, Šluknovská 2904, příspěvková organizace
2. DŮVOD A ZPŮSOB ZALOŽENÍ
Organizace byla zřízena jako samostatný právní subjekt k datu 3. 11. 1993 usnesením Zastupitelstva města Česká Lípa podle § 14, odst. 2, zákona ČNR č. 564 / 1990 Sb. o státní správě a samosprávě ve školství ke dni 1. 1. 1995. Předmětem činnosti organizace je zajištění výchovy a vzdělávání v souladu s platnými předpisy. Organizace vykonává činnost základní školy, školní družiny a školní jídelny. Organizace je oprávněna provozovat doplňkovou činnost.
3. ORGANIZAČNÍ STRUKTURA
4. KONTAKTNÍ SPOJENÍ
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Základní škola, Česká Lípa, Šluknovská 2904, Česká Lípa, 470 01
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Základní škola, Šluknovská 2904, Česká Lípa, 470 01
4.3 Úřední hodiny
- Pondělí: 7:00 – 11:30 a 12:00 – 15:00 hodin
- Úterý: 7:00 – 10:00 hodin
- Středa: 7:00 – 11:30 a 12:00 – 15:00 hodin
- Čtvrtek: 7:00 – 10:00 hodin
- Pátek: 7:00 – 10:00 hodin
4.4 Telefonní kontakt
- Mobilní telefon - ústředna: (+420) 731 653 268
4.5 Adresa internetové stránky
4.6 Adresa e-podatelny
4.7 Další elektronické adresy
- castulik.radek@zslada.cz
- jidelna@zslada.cz
- ostatní e-mailové adresy jsou tvořeny ve tvaru prijmeni.jmeno@zslada.cz
4.8 Datová schránka
- q43v4w4
4.9 Poukazování plateb
Platby probíhají bezhotovostně na účet číslo: 41027824, kód banky: 0600 (MONETA Money bank, pobočka Česká Lípa).
Složení hotovosti v kanceláři školy je možné pouze ve výjimečných a předem daných případech.
5. IDENTIFIKAČNÍ ČÍSLO
- 482 830 70
6. DAŇOVÉ IDENTIFIKAČNÍ ČÍSLO
- Škola není plátcem DPH
7. DOKUMENTY
7.1 Seznamy hlavních dokumentů
- Školní vzdělávací program pro základní vzdělávání
- Školní vzdělávací program pro zájmové vzdělávání
- Školní vzdělávací program pro přípravnou třídu
- Vnitřní řád družiny
- Výroční zprávy
7.2 Rozpočet
Údaje o rozpočtu povinného subjektu v aktuálním a uplynulém roce a obsah účetních výkazů povinného subjektu za uplynulý rok. Uvádí se schválený rozpočet i jeho pozdější úpravy.
2024
- Schválený rozpočet na rok 2024 a střednědobý výhled na období 2025 - 2026 (zveřejněno 26.2.2024)
- Návrh rozpočtu na rok 2024 a střednědobého výhledu na období 2025-2026 (zveřejněno 5.2.2024)
2023
- Změna rozpočtu č. 1 2023 (zveřejněno 19.12.2023)
- Schválený rozpočet na rok 2023 a střednědobý výhled 2024-2025 (zveřejněno 27.2.2023)
- Návrh rozpočtu na rok 2023 a střednědobého výhledu na období 2024-2025 (zveřejněno 31.1.2023)
2022
- Změna schváleného rozpočtu č.1 2022 (zveřejněno 29.12.2022)
- Schválený rozpočet na rok 2022 a střednědobý výhled na období 2023-2024 (zveřejněno 29.12.2021)
- Návrh rozpočtu na rok 2022 a střednědobého výhledu na období 2023-2024 (zveřejněno 16.11.2021)
2021
- Skutečné plnění rozpočtu za rok 2021 (zveřejněno 24.2.2022)
- Změna schváleného rozpočtu č. 1 2021 (zveřejněno 9.12.2021)
- Schválený rozpočet na rok 2021 a střednědobý výhled na období 2022-2023 (zveřejněno 8.2.2021)
- Návrh rozpočtu na rok 2021 a střednědobého výhledu na období 2022 - 2023 (zveřejněno 15.1.2021)
2020
- Skutečné plnění rozpočtu za rok 2020 (uveřejněno 9.3.2021)
- Změna schváleného rozpočtu č. 1 2020 (uveřejněno 16.12.2020)
- Schválený rozpočet 2020, Střednědobý výhled 2021-2022 (uveřejněno 24.2.2020)
- Návrh rozpočtu na rok 2020 a střednědobého výhledu na období 2021 - 2022 (zveřejněno 20.1.2020)
2019
- Skutečné plnění rozpočtu za rok 2019 (uveřejněno 13.5.2020)
- Změna schváleného rozpočtu č 1 2019 (uveřejněno 18.12.2019)
- Schválený rozpočet 2019 (zveřejněno 28.03.2019)
- Schválený střednědobý výhled 2020-2021 (zveřejněno 28.03.2019)
- Návrh střednědobého výhledu 2019 (zveřejněno 7.2.2019)
- Návrh rozpočtu 2019 (zveřejněno 7.2.2019)
2018
- Skutečné plnění rozpočtu za rok 2018 (zveřejněno 30.6.2019)
- Změna schváleného rozpočtu 2018 č. 2 (zveřejněno 26.11.2018)
- Změna schváleného rozpočtu 2018 (zveřejněno 26.9.2018)
- Návrh rozpočtu 2018 (zveřejněno 13.11.2017)
8. ŽÁDOSTI O INFORMACE
8.1 Způsoby žádání o informace
Informace lze získat vyplněním formuláře Žádost o poskytnutí informace na základě:
- a) písemné žádosti směrované k rukám vedení školy (doporučený dopis, osobní doručení)
- b) e-mailové žádosti s platným elektronickým podpisem
- c) přes datovou schránku
- d) osobně či písemně v podatelně organizace
8.2 Pracovníci pověření poskytováním informací:
- ředitel školy
- zástupci ředitele školy
- hlavní ekonomka (v záležitostech týkajících se účetnictví)
- vedoucí školní družiny (v záležitostech týkajících se školní družiny)
- vedoucí školní jídelny (v záležitostech týkajících se stravování
9. OPRAVNÉ PROSTŘEDKY
Proti rozhodnutí o odmítnutí poskytnout informace lze podat odvolání k místně příslušnému krajskému úřadu prostřednictvím ředitele školy, a to do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti.
10. FORMULÁŘE
Formuláře jsou ke stažení na školním webu v sekci „Organizace – Formuláře ke stažení“
11. POPISY POSTUPŮ - NÁVODY PRO ŘEŠENÍ ŽIVOTNÍCH SITUACÍ
12. NEJDŮLEŽITĚJŠÍ POUŽÍVANÉ PŘEDPISY PRO OBLAST ŠKOLSTVÍ
- Zákon č.561/2004 Sb., školský zákon
- Vyhláška č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky
- Vyhláška o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných
- Vyhláška č. 74/2005 Sb., o zájmovém vzdělávání
- Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád,
- Zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících
- Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
- Vyhláška č. 14/2005 Sb., o předškolním vzdělávání
- Vyhláška č. 16/2005 Sb., o organizaci školního roku
- Vyhláška č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních
- Vyhláška č. 107/2005 Sb., o školním stravování
- Zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů
Předpisy jsou přístupné k nahlédnutí v úředních hodinách v kanceláři školy a na webu školy.
Úplné znění právních předpisů je dostupné na https://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/.
13. VYDANÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY
- Školní řád
- Hodnocení žáků
- Organizační řád školy
- Vnitřní řád školní družiny
- Směrnice o poskytování informací
- Provozní řád, Dodatek č.1
- Spisový řád
14. ÚHRADY ZA POSKYTOVÁNÍ INFORMACÍ
Sazebník úhrad za poskytování informací
Kopie 1 stránky A4 formátu - černobílá | 2,- Kč |
Oboustranná kopie A4 formátu - černobílá | 4,- Kč |
Kopie 1 stránky A3 formátu - černobílá | 4,- Kč |
Oboustranná kopie A3 formátu - černobílá | 8,- Kč |
Kopie 1 stránky A4 formátu - barevná | 2,- Kč |
Oboustranná kopie A4 formátu - barevná | 4,- Kč |
Kopie 1 stránky A3 formátu - barevná | 4,- Kč |
Oboustranná kopie A3 formátu - barevná | 8,- Kč |
Černobílý tisk 1 strany textu | 6,- Kč |
Barevný tisk 1 strany textu | 12,- Kč |
Zpracování požadovaných výstupů pověřeným pracovníkem školy - opis vysvědčení, přihláška na střední školu, další dokumenty ze školní dokumentace | 50,- Kč za 1 ks |
Poskytnutí požadovaných výstupů na jiném nosiči (CD, DVD, USB disk - vlastní) | 30,- Kč + cena média |
Zpracování dat – hodinová sazba | 300,- Kč |
15. VÝROČNÍ ZPRÁVA PODLE ZÁKONA Č. 106/1999 SB.
- Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb., rok 2022/2023
- Výroční zpráva v oblasti poskytování informací dle zákona č.106_1999
16. BEZPEČNÉ ZACHÁZENÍ S CHEMICKÝMI LÁTKAMI
17. Prohlášení o implementaci Směrnice EU o whistleblowingu